Tuesday 29 May 2012

Ден двадесет и трети 28.05 ( понеделник )

Въглехидрати

Ето менюто:
За закуска ягодки


За обяд си направих ORZO, това е като кус кус, само че е по-голямо 
Ето така изглежда сварено
Необходими продукти
Около 150гр ORZO (макаронени изделия)
50-100гр маслини
4-5 с.л. лютеница

Начин на приготвяне:
Сварете ORZO-то, през това време нарежете маслините 
Когато са готови макаронените изделия смесете всичко и объркайте. Този път използвах лютеница на Дерони, едросмляна домашна, но също ми харесва и лютеницата на Олинеза - традиционната. Ето и крайния продукт

Не изглежда много красиво, но на вкус е добро!
Допълнително си хапнах и две бонбонки
Те са като българските бонбони "Лакта", от едно време. Хапнах и малко сладолед:
Тази опаковка сладолед е 500мл, аз съм изяла около 1/4, така че имам още за два пъти, понеже бях яла вече един път от него.

За вечеря си хапнах две филийки с лютеница
и няколко сладки неща: един Kit Kat, четири парченца локум, една бонбонка Лакта и един десерт Holiday. Пояснявам: на снимката има и една вафла, но нея не можах да изям, много ми дойде сладкото. Понеже правих снимката преди да хапна, та затова и вафлата е там.
Ами това е от този ден!
Поздрави на всички мами!

No comments:

Post a Comment