Sunday 20 May 2012


Ден петнадесети 20.05 ( неделя )


Въглехидрати


Днес моята дъщеричка става на 5 месеца и по този случай й направихме отпечатъци върху глина на едното краче и едната ръчичка. Щастлива съм, че се получиха много добре. Ще има да си ги гледа след време и да ме пита: " Мамо аз толкова малка ли съм била? ".
И така към диетата, ден на въглехидрати:
Закуска: печена тиква
Обяд: задушени гъби със зеленчуци и маслини

Продукти: 
5-6 гъби
една зелена и една червена чушка
5-6 чери доматчета
около десет маслинки
Начин на приготвяне:
В тиган задуших гъбите с малко червен пипер и сол на вкус, когато са почти готови добавих нарязаните зеленчуци и маслини. Добавих и още малко сол.Продуктите може да си ги нарежете както ви харесва и ще ви е вкусно!
Оставих ги още една-две минути на котлона. Извадих ги и сервирах.
Хапнах си ги с две и половина хляб "чабата"












Не можех да ги изям всичките, че много ми дойдоха, но бяха много вкусни!
Вечерята беше следната: една чабата с маслини, една меденка, един десерт Holidey, една вафла Хипер и три парчета локум. Хапнах добре, сега ще ми държи четири дни, до следващия въглехидратен ден. 



Ако се чудите, да и в Англия ядем български продукти, тук няма вафли, меденки и  десертчета Holidey. Понеже не живеем в Лондон си ги поръчваме през интернет и си ги хапваме.

No comments:

Post a Comment