Wednesday 5 September 2012

Започвам отначало!

Здравейте, отново. Доста време ме нямаше, но така е с малко дете. Както и да е, сега съм тук и ще се опитам отново с диетата. Спрях диетата, защото се прибрахме в България и целия режим, който бях изградила приключи. Малко си почивах от това да мисля, какво мога да ям всеки един ден и се отдадох на това какво иска тялото ми. Хапвах си спокойно, но килограмите продължават да ми тежат и се реших отново да започна. Този път ще карам малко по-различно,    надявам се психически да съм се подготвила за следващите 90 дни. Сметнала съм ги този път, моя мил като е на работа да се падат водните дни, че предния път всичките се получаваха само в почивните му дни, а ние все ходим някъде и то само ти се яде нещо. И друго съм нагласила, като свърши диетата си отиваме в БГ, дано тогава да не кача много.
Днес вече съм трети ден на диетата, ще кача постовете малко по-късно, и се чувствам добре, успявам да хапвам по три пъти на ден, но ще видим утре на плодовия как ще съм.
Не съм се теглила, което може би ще направя утре, но малко ме е страх какво ще покаже кантара. Кофти е малко с тегленето, защото ходя да се тегля, че в къщи нямаме кантар, а пък не излизам всеки ден, нямам път натам.
И така започвам отначало, дано този път успея!
Ето една снимка, която да ви зареди с добро настроение!

No comments:

Post a Comment