Wednesday 12 September 2012

Втора четворка

Белтъчен ден ( Ден пет )
Доста се чудех как да започна този пост, но ето почвам го!
Закуската ми беше едно кафе. Този ден моята половинка беше почивка и се разходихме до един търговски център. Получи се така, че към 11:30ч. пиехме второ кафе, понеже заведението където искахме да хапнем отваря в 12ч. От там се разходихме по магазините, разгледахме ги, не търсихме нищо конкретно да пазаруваме, просто зяпахме. И така стана към 14:30ч, а още не бяхме обядвали.
С последни сили се отправихме към ресторанта да си хапнем.
За обяд хапнах една fajitas, това е пилешко месо нарязано на ивици, върху канапе от запържени зеленчуци. В случая бяха лук и чушки. Това се сервира с арабски питки и три вида сос: авокадо, доматен и бял лек сос ( има вкус на крема сирене, но е по-леко ). Много ми харесва това ястие!
Вече съм, ви казвала за него, но все пак да го видите още веднъж, слагам и още една снимка, за да се добие по ясна представа
Наобядвахме се добре и тръгнахме отново по магазините, бяха ни останали няколко за разглеждане. Приключихме обиколката и се отправихме на разходка в близкия град. Казва се Chester. Красиво градче, доста историческо. Имаше много разкопки от римско време. Разходихме се и там и се отправихме към вкъщи и докато се приберем стана осем часа. А нали не се яде след този час, реших да не ям нищо, а пък и късния обяд доста ме беше заситил, така че ми се размина вечерята.
Ден на варива ( Ден шест )
За закуска изпих пак едно кафе, нещо явно не остава време за закуска, но какво да се прави.
За обяд си опекох картофи, сложих и моркови, бяха останали няколко в хладилника, та хем аз да хапна хем и детето. Заради нея не съм слагала подправки по време на готвенето, после само си ги посолих и ги хапнах с една филийка хляб.

За вечеря хапнах картофени питки, купувам ги готови. Хапнах ги с една салатка от домати и краставици.
Въглехидратен ден ( Ден седем )
Дойде и деня за сладкото, този ден пак не закусих, явно ми се отразява добре. Без закуска само кафе.
За обяд реших да направя питки с маслини.
Използвах около 3ч.ч. брашно, една кофичка кисело мляко с две лъжички сода бикарбонат, сол на вкус и около 200гр маслини.
Първо сложих содата в киселото мляко докато шупне. След това в купа смесих всички продукти. С дървена шпатула се разбърква, докато се получи еднородна смес. Намазах една тава с масло и с една лъжица слагах от сместа в тавата, получиха се неоформени питки, но след като се опекат придобиват някакъв вид. 
Пропуснах да напиша, че използвах 50/50 бяло и пълнозърнесто брашно, което имаше и семена и семки. 
Обяда подсладих с една целувка, дано някой ден си направя сама целувки. Засега няма да стане, тъй като нямам миксер. Оставих го в България, не че е проблем да си купим, но все отлагам. 
За вечеря хапнах пак от питките, но по малко количество. Разбира се, че имаше и нещо сладко към вечерята, много ми се беше прияло сладолед, та си хапнах един с голямо удоволствие.

Плодов ден ( Ден осем )
Най-трудния ми ден в момента, но се справям някак. Хапвам често и като ми се яде пия вода, така успявам да се справя. Предната вечер на въглехидратния ден, така ми се ядеше нещо след осем часа, но успях да устоя, че предам ли се един път и край, ще се предавам доста често. Важното е, че устоях на изкушението.
Този ден хапнах грозде, стафиди, ябълки и малко тиква.
Пекох тиква за малката и хапнах няколко парчета и аз. Странното е, че едно време не обичах тиква, но защото майка ми все я вареше, а и толкова рядко я правиха, но моя мил много обича тиква, та покрай него и аз опитвах печена тиква и так взе да ми харесва.

No comments:

Post a Comment